Mount & Blade II: Bannerlord oynarken bazı engelleri aşmanın yollarını mı arıyorsunuz? Sizler için hazırladığımız bu listemizde Mount & Blade II: Bannerlord Hileleri (Tam Liste) ile karşınızdayız!
Mount and Blade Bannerlord Hileleri Nasıl Aktifleştirilir?
- Belgeler > Mount and Blade II Bannerlord > engine_config.txt dosya konumuna gidin.
- Herhangi bir metin düzenleyiciyle bu dosyayı açın ve cheat_mode 0 satırını bulun.
- Bu değeri cheat_mode 1 yapın ve kaydedin.
- Oyuna girin.
- Tebrikler hileleri açtınız!
Bu adımları sırasıyla uygulamanız durumunda hileleri başarıyla aktifleştirmiş olacaksınız. Haliyle o andan itibaren Steam başarımlarını kazanamayacaksınız. Şimdi gelelim oyundaki hile kodlarına ve kısayollarına.
Bannerlord’da deneyimlediğiniz hemen her özelliğin hilesini yapabilmeniz mümkün .
Eğer oyun başarımları sizin için önemliyse bu hilelerden uzak durmanızı tavsiye ederiz. Ayrıca bu tür hileler oyunun asıl tadını kaçırdığını bilmelisiniz. Bazen zorlanabilir ve hatta çapulculara dahi esir düşebilirsiniz ancak oyunun keyfi de tam olarak burada yatıyor çünkü zorlayıcı olması oyunu daha da eğlenceli kılıyor.
Her neyse, bu detayları göz önünde bulundurmanıza rağmen hala hile yapmak istiyorsanız öncelikle hilelerin nasıl ve nereye yazıldığını öğrenmeniz gerekiyor.
Mount & Blade II: Bannerlord Hileleri Neler?
Listemizin devamınde yer alan hile kodları ile Mount & Blade II: Bannerlord oynarken çeşitli hileleri kullanabilirsiniz.
Bannerlord Savaş Hileleri Neler?
- Ctrl + F4: Muharebede bulunan rastgele bir askeri bayıltır.
- Ctrl + Alt + F4: Savaşta bulunan tüm düşman askerleri bayıltır.
- Ctrl + H: Karakterinizin canını fuller.
- Ctrl + Shift + H: Sahip olduğunuz atın canını fuller.
- Ctrl + F2: Bir dost askerinizi bayıltır.
- Ctrl + F3: Kendinizi bayıltırsınız.
- Ctrl + Shift + F3: Üzerinde olduğunuz at bayılır.
Bannerlord Işınlanma Hileleri Neler?
- CTRL + Sol Tık: Haritada tıkladığınız yere ışınlanır.
Bu kısayolu kullanarak haritada istediğiniz yere anında ışınlanabilirsiniz ancak ışınlandığınız yere dikkat etmelisiniz. Yanlış bir konuma ışınlanmanız takdirde düşmanların içinde kalabilir ve ölebilirsiniz.
Bannerlord Konsol Kodları Neler?
- Para Hilesi: campaign.add_gold_to_hero #
- Seviye Atlama: campaign.add_skill_xp_to_hero #
- Parti Seviyesini Yükseltme: campaign.give_xp_to_main_party #
- Nüfuz Ekleme: campaign.add_influence #
- Nam Ekleme: campaign.add_renown_to_clan #
- Özellik Puanı Ekleme: campaign.add_focus_points_to_hero #
- Yetenek Seviyesi Ekleme: campaign.add_skill_xp_to_hero [SkillName] #
- Tüm Birimlerin ID Kodunu Öğrenme: campaign.give_troops help
- Birim Ekleme: campaign.give_troops [TroopID] #
- Bir Yerleşkeyi Oyuncuya Verme: campaign.give_settlement_to_player [SettlementName]
Bannerlord Yetenek Hileleri Neler?
- Atletizm: campaign.add_skill_xp_to_hero Athletics #
- Yay: campaign.add_skill_xp_to_hero Bow #
- Cazibe: campaign.add_skill_xp_to_hero Charm #
- Kundaklı Yay: campaign.add_skill_xp_to_hero Crossbow #
- Mühendislik: campaign.add_skill_xp_to_hero Engineering #
- Liderlik: campaign.add_skill_xp_to_hero Leadership #
- Hekimlik: campaign.add_skill_xp_to_hero Medicine #
- Tek Elli: campaign.add_skill_xp_to_hero OneHanded #
- Gönderli: campaign.add_skill_xp_to_hero Polearm #
- Binicilik: campaign.add_skill_xp_to_hero Riding #
- Serserilik: campaign.add_skill_xp_to_hero Roguery #
- İzcilik: campaign.add_skill_xp_to_hero Scouting #
- Demircilik: campaign.add_skill_xp_to_hero Smithing #
- İdarecilik: campaign.add_skill_xp_to_hero Steward #
- Taktik: campaign.add_skill_xp_to_hero Tactics #
- Fırlatma: campaign.add_skill_xp_to_hero Throwing #
- Ticaret: campaign.add_skill_xp_to_hero Trade #
- Çift Elli: campaign.add_skill_xp_to_hero TwoHanded #
Hashtag(#) ifadeleri yerine dilediğiniz miktarı yazarak istediğiniz seviyeye ulaşabilirsiniz.
Bannerlord Görev ve Diplomasi Hileleri Neler?
- Tüm Görevleri Listeleme: campaign.list_active_quests
- Tüm Görevleri Tamamlama: campaign.complete_active_quest
- Aktif Görevi İptal Etme: campaign.cancel_active_quest
- Çocuk sahibi olma(Eğer evli değilseniz rastgele birisiyle evlenirsiniz.) : campaign.conceive_child
- Bir Kahramanı Evlatlık Olarak Alma: campaign.adopt_hero [HeroName]
- İki Krallığı Birbirine Savaş Açtırma : campaign.declare_war [Faction1] [Faction2]
- Dünya Savaşı Başlatma: campaign.start_world_war
- İki Krallığı Barış Yaptırma: campaign.declare_peace [Faction1] [Faction2]
- Dünya Barışı Sağlama: campaign.start_player_vs_world_truce
- Yapay Zekayı Bir Yere Saldırmaya Zorlama: campaign.ai_goto_settlement [HeroName] [SettlementName]
- Yapay Zekayı Bir Kuşatmaya Zorlama: campaign.ai_siege_settlement [HeroName] [SettlementName]
- Yapay Zekayı Bir Karaktere Saldırmasını Zorlama: campaign.ai_attack_party [AttackerHeroName] [HeroName]
- Bir Lordu Esir Alma: campaign.take_hero_prisoner [PrisonerName] [CaptorName]
- Bir Yerleşkeyi Oyuncuya Hediye Etme: campaign.give_settlement_to_player [SettlementName]
- Yerleşkedeki Bir İnşanın İlerleme Seviyesini Değiştirme: campaign.add_progress_to_current_building [SettlementName] [0-100]
Bannerlord Tüm Konsol Kodları
- Log.Campaign.hide_log
- Log.Campaign.show_log
- Log.Campaign.show_unfiltered_logs
- Log.Campaign.start_capturing
- Log.Campaign.stop_capturing
- Mission_Highlights.AddHighlight
- Mission_Highlights.Initialize
- Mission_Highlights.OpenGroup
- Mission_Highlights.OpenSummary
- Mission_Highlights.RemoveHighlight
- Mission_Highlights.SaveVideo
- agent.change_action_set
- agent.delete_agent
- agent.equip_clear
- agent.fade_in
- agent.fade_out
- agent.goto
- agent.main_agent_play_action_at_channel
- agent.main_mount_play_action_at_channel
- ai.debug_enable_cs
- ai.driven_property
- ai.formation_debug
- ai.formation_speed_adjustment_enabled
- ai.help_show_chars
- ai.help_show_items
- ai.help_spawn
- ai.set_health
- ai.set_health_help
- ai.show_chars
- ai.show_items
- ai.spawn
- atmosphere.current
- atmosphere.list
- atmosphere.reset
- atmosphere.set_by_index
- atmosphere.set_by_name
- campaign.activate_all_policies_for_player_kingdom
- campaign.add_attribute_points_to_hero
- campaign.add_building_level
- campaign.add_caravan_to_hero
- campaign.add_companion
- campaign.add_focus_points_to_hero
- campaign.add_gold_to_all_heroes
- campaign.add_gold_to_hero
- campaign.add_horse
- campaign.add_influence
- campaign.add_morale_to_party
- campaign.add_prisoner
- campaign.add_progress_to_current_building
- campaign.add_random_hero_to_party
- campaign.add_random_prisoner_hero
- campaign.add_renown_to_clan
- campaign.add_sample_children_to_main_character
- campaign.add_skill_xp_to_hero
- campaign.adopt_hero
- campaign.ai_attack_party
- campaign.ai_defend_settlement
- campaign.ai_goto_settlement
- campaign.ai_raid_village
- campaign.ai_siege_settlement
- campaign.boost_cohesion_of_all_armies
- campaign.boost_cohesion_of_army
- campaign.burn_village
- campaign.calculate_distance_from_main_party
- campaign.call_faction_heroes_to_settlement
- campaign.cancel_active_quest
- campaign.change_clan_leader
- campaign.change_current_building
- campaign.change_faction_relation
- campaign.change_hero_relation
- campaign.change_main_hero_age
- campaign.check_camp_locations
- campaign.check_village_bandit
- campaign.clear_settlement_defense
- campaign.complete_active_quest
- campaign.conceive_child
- campaign.control_party_ai_by_cheats
- campaign.create_faction_army
- campaign.create_perk_main_hero
- campaign.create_player_kingdom
- campaign.declare_peace
- campaign.declare_war
- campaign.destroy_clan
- campaign.destroy_kindgom
- campaign.destroy_party
- campaign.difficulty
- campaign.election_chooser_cheat
- campaign.election_supporter_cheat
- campaign.enable_party_count
- campaign.expel_clan_from_kindgom
- campaign.fill_party
- campaign.fill_party_alt_solution_test
- campaign.fill_party_tableau_test
- campaign.find_alley_owners_with_more_than_one_alley
- campaign.find_hero
- campaign.find_issue
- campaign.find_mobile_party
- campaign.find_settlement
- campaign.free_player_through_barter
- campaign.get_character_id_from_character_code
- campaign.get_conversations_tags
- campaign.get_criminal_ratings
- campaign.get_game_progress
- campaign.get_heroes_at_age
- campaign.get_infested_hideout
- campaign.get_invalid_family_members
- campaign.get_lords_inside_settlement
- campaign.get_main_party_position
- campaign.get_settlement_common_area_states
- campaign.get_stance_between_factions
- campaign.give_all_crafting_materials_to_main_party
- campaign.give_item_to_main_party
- campaign.give_money_to_main_party
- campaign.give_settlement_to_player
- campaign.give_troops
- campaign.give_troops_xp
- campaign.give_workshop_to_player
- campaign.give_xp_to_main_party
- campaign.go_to_settlement
- campaign.grow_player_babies_to_child
- campaign.grow_player_children_to_teen
- campaign.grow_player_teen_to_adult
- campaign.heal_main_party
- campaign.hide_hideouts
- campaign.is_hero_suitable_for_marriage_with_player
- campaign.join_kingdom
- campaign.kill_capturer_party
- campaign.kill_hero
- campaign.lead_your_faction
- campaign.leave_faction
- campaign.leave_faction_by_rebellion
- campaign.list_active_quests
- campaign.list_all
- campaign.list_children_heroes_suitable_for_marriage
- campaign.list_heroes_suitable_for_marriage
- campaign.list_heroes_without_party
- campaign.list_home_settlement_of_player
- campaign.list_player_traits
- campaign.list_tournaments
- campaign.list_trade_rumors
- campaign.make_hero_fugitive
- campaign.make_hero_wounded
- campaign.make_main_hero_ill
- campaign.make_peace_with_every_faction
- campaign.marry_player_with_hero
- campaign.move_camera_between_fights
- campaign.move_camera_between_fights_automatically
- campaign.move_time_forward
- campaign.multiply_campaign_speed
- campaign.normalize_hideouts
- campaign.open_town_mission_spawn_at_workshop
- campaign.print_all_issues
- campaign.print_issue_statistics
- campaign.print_issues
- campaign.print_party_count_statistics
- campaign.print_party_prisoners
- campaign.print_player_progress
- campaign.print_projects_in_settlement
- campaign.print_settlement_goods
- campaign.print_workshop_info
- campaign.print_workshops_in_settlement
- campaign.rebellion_enabled
- campaign.refresh_icon
- campaign.refresh_parties
- campaign.remove_tracked_object
- campaign.reset_player_skills_level_and_perks
- campaign.reset_tracker
- campaign.set_all_skills_main_hero
- campaign.set_army_notifications
- campaign.set_banner_editor_is_enabled
- campaign.set_crafting_is_enabled
- campaign.set_criminal_rating
- campaign.set_desertion_enabled
- campaign.set_face_gen_is_enabled
- campaign.set_hero_age
- campaign.set_intensity
- campaign.set_kingdom_notifications
- campaign.set_main_hero_age
- campaign.set_main_hero_stats_to_mid_game
- campaign.set_main_party_attackable
- campaign.set_midgame_archetype
- campaign.set_mood
- campaign.set_parties_visible
- campaign.set_player_reputation_trait
- campaign.set_player_siege_as_sally_out
- campaign.set_quest_debug_mode
- campaign.set_skill_companion
- campaign.set_skill_main_hero
- campaign.set_skills_of_hero
- campaign.set_town_test_scene
- campaign.set_village_test_scene
- campaign.show_character_feats
- campaign.show_current_location_heroes
- campaign.show_direction_of_player_around_settlement
- campaign.show_direction_of_settlement_around_main_party
- campaign.show_hideouts
- campaign.show_party_morale_detail
- campaign.show_party_size_limit_detail
- campaign.show_possible_battle_scenes
- campaign.show_prisoners
- campaign.start_barter_with_hero
- campaign.start_barter_with_lucon
- campaign.start_conversation
- campaign.start_election_to_change_policy
- campaign.start_election_to_declare_war
- campaign.start_election_to_make_peace
- campaign.start_king_selection_decision
- campaign.start_player_vs_world_truce
- campaign.start_player_vs_world_war
- campaign.start_rebellion_in_settlement
- campaign.start_test_conversation_mission
- campaign.start_tournament
- campaign.start_world_war
- campaign.take_hero_prisoner
- campaign.teleport_hero_to_settlement
- campaign.throw_prisoner_to_settlement
- campaign.toggle_add_castles_to_villages_cheat
- campaign.track_object
- campaign.use_test_scenes
- chatlog.can_focus_while_in_mission
- chatlog.clear
- close
- cloth.reset_meshes
- config.antialiasing_technique
- config.brightness
- config.brightness_calibrated
- config.brightness_max
- config.brightness_min
- config.character_detail
- config.cheat_mode
- config.control_mouse_movement_accumulation_decay_speed
- config.control_mouse_movement_max_accumulation
- config.control_mouse_movement_y_scale
- config.decal_quality
- config.disable_sound
- config.display_height
- config.display_mode
- config.display_referesh_rate
- config.display_width
- config.dynamic_resolution_fps_target
- config.enable_cloth_simulation
- config.enable_dynamic_resolution_scale
- config.enable_flora_sway
- config.environment_detail
- config.first_time
- config.foliage_quality
- config.force_vsync
- config.gamma
- config.graphics_adapter
- config.invert_mouse
- config.lighting_quality
- config.master_volume
- config.max_framerate
- config.max_simultaneous_sound_event_count
- config.mouse_sensitivity_coefficient
- config.music_volume
- config.number_of_ragdolls
- config.particle_detail
- config.particle_quality
- config.postfx_bloom
- config.postfx_chromatic_aberration
- config.postfx_dof
- config.postfx_grain
- config.postfx_hexagon_vignette
- config.postfx_lens_flares
- config.postfx_motion_blur
- config.postfx_ssr
- config.postfx_sssss
- config.postfx_streaks
- config.postfx_sunshafts
- config.postfx_vignette
- config.resolution_scale
- config.safely_exited
- config.save_window_positions
- config.selected_monitor
- config.shader_quality
- config.shadowmap_filtering
- config.shadowmap_resolution
- config.shadowmap_type
- config.sharpen_amount
- config.show_framerate
- config.sound_device
- config.sound_output
- config.sound_volume
- config.terrain_quality
- config.tesselation
- config.texture_budget
- config.texture_filtering
- config.texture_quality
- config.water_quality
- config.weapon_trail_amount
- console.clear
- crafting.disable_contour
- crafting.dismantle_all
- crafting.give_random_weapons
- crafting.list_mats
- crafting.unlock_all_parts
- debug.clear_permanent_debug_render_meshes
- debug.mission_spawnpoint_count_and_mesh_checker_ui
- debug.print_materials_with_name
- debug.print_meshes_with_name
- debug.print_meta_meshes_without_lods
- debug.print_textures_with_name
- debug.reset_ignored_asserts
- eventmanager.print_registered_events_and_types
- facegen.dress_player
- facegen.referesh_character_as_kid
- facegen.show_debug
- facegen.undress_player
- game.reload_animations
- game.reload_managed_core_params
- game.reload_native_params
- game.siege_test
- gfx.set_quality
- global.illumination
- granite.clear_cache
- granite.generate_xml
- granite.pause
- help
- items.export_nav_mesh_face_marks
- items.find_and_clear_unused_resources
- items.find_meshes_without_lods
- items.print_all_items_with_generated_lod
- items.print_all_items_without_generated_lod
- items.print_all_items_without_lod
- items.print_faulty_materials
- items.take_ss_from_top
- localization.check_for_erros
- memory.stats
- mission.AddDebugTeleporter
- mission.AddObjectDestroyer
- mission.begin_camera_fade_in
- mission.begin_camera_fade_out
- mission.begin_camera_fade_out_and_in
- mission.disable_fall_avoid
- mission.draw_formation_arrangement_debug_lines
- mission.draw_formation_order_debug_spheres
- mission.draw_point_of_interest_directions
- mission.draw_siege_origin_positions
- mission.enable_debug_window
- mission.enable_fall_damage_warnings
- mission.equipment_debug
- mission.fix_camera_toggle
- mission.flee_enemies
- mission.killAgent
- mission.list_agent_ids
- mission.retreat_side
- mission.set_battering_ram_speed
- mission.set_camera_position
- mission.set_deployment_visualization_selector
- mission.set_facial_anim_to_agent
- mission.set_shift_camera_speed
- mission.set_siege_tower_speed
- mission.toggleDisableDying
- mission_cpp.fast_forward_mission
- mission_cpp.kill_agent
- mission_cpp.kill_all_agents_excluding_this
- mp_client.list_agent_infos
- mp_host.help
- mp_host.kick_player
- profiler.generate_performance_report
- profiler.start_task_profilinf
- replay.invisible_agents
- replay.read_current_replay
- replay.seek_frame
- replay.tick_replay
- replay.write_current_replay
- resource.add_default_levels_to_prefab_file
- resource.add_new_water_prefab
- resource.clear_gpu_morph_textures
- resource.export_meta_mesh_as_obj
- resource.save_prefab_files
- resource.set_visibility_distance_to_meshes_without_lods
- resource.shader.clear_shader_cache
- resource.shader.compile_shader_combinations
- resource.shader.compile_terrain_shaders
- resource.shader.compile_terrain_shaders_of_scene
- resource.shader.create_compressed_shader_cache
- resource.shader.generate_shaders
- resource.shader.recompile_single_shader
- resource.shader.save_shader_combinations
- resource.shader.save_shader_identifiers
- rgl_module_ini_options.always_check_modifications
- rgl_module_ini_options.check_colormap_flags
- rgl_module_ini_options.detailed_sound_log
- rgl_module_ini_options.disable_async_physics
- rgl_module_ini_options.disable_async_predraw
- rgl_module_ini_options.disable_async_render_jobs
- rgl_module_ini_options.disable_camera_precision_offset
- rgl_module_ini_options.disable_data_parallelization
- rgl_module_ini_options.disable_dynamic_instancing
- rgl_module_ini_options.disable_gui_messages
- rgl_module_ini_options.disable_oros
- rgl_module_ini_options.disable_shadow_occlusion_pass
- rgl_module_ini_options.disable_tableau_cache
- rgl_module_ini_options.do_sound_one_shot_events
- rgl_module_ini_options.enable_deterministic_mode
- rgl_module_ini_options.enable_occluder_depth_prepass
- rgl_module_ini_options.high_quality_screenshot_height
- rgl_module_ini_options.high_quality_screenshot_width
- rgl_module_ini_options.limited_framerate
- rgl_module_ini_options.log_failed_weapon_collision_sound_events
- rgl_module_ini_options.log_level
- rgl_module_ini_options.prt_edit_data_folder
- rgl_module_ini_options.record_missions
- rgl_module_ini_options.screenshot_format
- rgl_module_ini_options.screenshot_mod
- rgl_module_ini_options.show_scene_terrain_layer_errors
- rgl_module_ini_options.supports_postfx_chromatic_aberration
- rgl_module_ini_options.supports_postfx_hexagon_vignette
- rgl_module_ini_options.supports_postfx_lens_flares
- rgl_module_ini_options.supports_postfx_streaks
- rgl_module_ini_options.supports_postfx_vignette
- rgl_module_ini_options.use_depth_flipping
- rgl_module_ini_options.use_physics_engine
- rgl_module_ini_options.use_texture_tags
- show_memory
- siege_test.set_level
- siege_test.set_scene
- siege_test.set_wallhp
- sound.enable_wav_output
- sound.reload_sounds
- spitems.reload.xml
- storymode.activate_conspiracy_quest
- storymode.advance_to_kingdom_quests
- storymode.complete_banner_investigation
- storymode.destroy_all_anti_imperial_kingdoms_except_player_kingdom
- storymode.reinforfce_kingdom
- storymode.skip_character_creation
- storymode.skip_first_phase
- storymode.skip_intro
- storymode.skip_tutorial_quests
- storymode.weaken_kingdom
- test_mission.change_faction_armor_color
- ui.test_random_admin_message
- ui.toggle_ui
Mount & Blade II: Bannerlord Hakkında
Mount & Blade II: Bannerlord, TaleWorlds Entertainment tarafından geliştirilen ve Prime Matter tarafından yayınlanan strateji ve aksiyon rol yapma oyunudur.
2008 yılında yayınlanan ve milyonlarca oyuncunun favori oyunlarından birisi haline gelen Mount & Blade: Warband isimli yapımın öncesinde geçen Bannerlord, 2012 yılında duyuruldu ancak erken erişim sürümünün yayınlanması 2022, tam sürümün yayınlanması ise 2022 yılını buldu.
Açıklama
Savaş boruları ötüyor ve kuzgunlar toplanıyor. İmparatorluk iç savaşlar yüzünden bölünmüş durumda. Sınırlarının ötesinde yeni krallıklar yükseliyor.
Kılıcını kuşan, zırhını giy, adamlarını topla ve atına atlayarak Kalradya’nın savaş meydanlarında zaferler kazan. Egemenliğini kur ve eskisinin küllerinden yeni bir dünya yarat.
Mount & Blade II: Bannerlord büyük bir başarı elde eden orta çağ savaş simülasyonu ve rol-yapma oyunu Mount & Blade: Warband’in heyecanla beklenen devam oyunudur.
Hiçbir oyun deneyiminin birbirinin aynı olmadığı uçsuz bucaksız bir orta çağ sandbox haritasını keşfederek fetihler gerçekleştirirken, kendi oyun tarzına uygun bir karakter yarat ve geliştir.
Klanınla Kalradya’nın soyluları arasında yer edinmeye çalışırken ordular topla, politikayla ilgilen, ticaretle uğraş, silahlar yap, yoldaşlar edin ve topraklarını yönet.
Mount & Blade’in beceriye dayalı derin, sezgisel ve yön duyarlı dövüş sistemini kullanarak gerçek zamanlı büyük savaşlarda, ister birinci, ister üçüncü şahıs bakış açısından birliklerine önderlik et ve askerlerinle birlikte savaş.
Sıralamaya dayalı eşleştirmenin yanı sıra, eğlence amaçlı oyun modları da içeren çok oyunculu oyunlarda dünyanın dört bir yanından oyunculara karşı dövüş becerilerini sına ya da Mount & Blade II: Özel Sunucu dosyalarıyla kendi sunucunu aç.
Bambaşka bir macera deneyimlemek için Mount & Blade II: Bannerlord – Modlama Kiti’ni kullanarak oyunu isteğine göre uyarla ve yarattıklarını Steam Atölyesi aracılığıyla başkalarıyla paylaş.